نحوه انتخاب چراغ رومیزی

نورپردازی فقط به معنای وارد کردن نور به خانه شما در شب های تاریک نیست، بلکه راهی برای ایجاد فضا و درام در روز یا شب و همچنین نوعی فضا سازی برای تفریح است. ما در اینجا به چند نکته مفید اشاره میکنیم که باید برای انتخاب چراغ دکوراتیو رومیزی یا آباژور دکوراتیو مدرن در نظر داشته باشید. برای مشاهده انواع محصولات مدرن به سایت میرولوکس مراجعه کنید :

https://mirolux.ir

نورپردازی هتل

1. پیدا کردن نقطه مناسب برای چراغ دکوراتیو رومیزی

با تعیین محل قرار دادن چراغ رومیزی شروع کنید و ارتفاع دقیقی که در آن قرار دارد و همچنین فاصله آن از تخت، کاناپه یا صندلی را مشخص کنید. خریدن چراغ رومیزی قبل از درنظرگرفتن این مورد و سپس تلاش برای قرار دادن آن در اتاق خواب یا اتاق نشیمن واقعا ایده خوبی نیست. همچنین، ممکن است به اندازه چراغی که روی میز کناری اتاق نشیمن قرار میگیرد، نیازی به یک چراغ رومیزی کنار تخت نداشته باشید. بنابراین، قبل از شروع به خرید لامپ، هدف آن را به وضوح مشخص کنید.

2. اندازه کردن چیزها

قسمت دشوار اینجاست. ارتفاع چراغ رومیزی که انتخاب می کنید بیشتر با اتاقی که در آن قرار دارد و دکوراسیون اطراف چراغ تعیین می شود. اگر میز کنار تخت بلندی دارید، یک لامپ کوتاه تر هم جواب می دهد و بالعکس. یک اصل کلی این است که در هنگام نشستن یا استراحت، سایه‌ی لامپ باید پایین سطح چشم شما باشد.

3. بازی با سبک

برخی از خوانندگان ما ممکن است تعجب کنند که آیا یک چراغ رومیزی واقعاً سبک خاص خود را دارد ؟! درست است، اغلب این سایه است که جذابیت کلی لامپ را تعیین می کند، اما موارد زیادی در کارهای مجلل وجود دارد که بدنه لامپ در زیبایی دکوراسیون  تفاوت زیادی ایجاد می کند و نقشی تعیین کننده دارد. از چراغ‌های رومیزی SLAMP گرفته تا چراغ‌های رومیزی مجلل MIRAN، انواع مختلفی می‌توانند کاملاً با سبک منحصر به فرد و استثنایی خانه شما مطابقت داشته باشند. روش دیگر این است که از چراغ رومیزی برای ایجاد سبکی کاملاً متفاوت استفاده کنید و به اتاق یک نقطه کانونی درخشان ببخشید!

4. دنیای رنگ ها

یک پس‌زمینه خنثی که فاقد رنگ‌های پررنگ است، تقریباً در اکثر خانه‌های مدرن عادی است، و با وجود رنگ‌های خنثی مانند خاکستری که از سال ۲۰۱۶ تا کنون همچنان به قدرت خود ادامه می‌دهند، چراغ‌های رومیزی این فرصت را به شما می‌دهند تا به رنگ‌های مختلف اضافه کنید. لذت های چند رنگ به شما این امکان را می دهد که رنگ دلخواه خود را به ارمغان بیاورید، در حالی که چراغ های رومیزی درخشان مسی با حال و هوای صنعتی یا آن هایی که به رنگ طلایی هستند، همچنان آن زرق و برق فلزی هوشمند را ارائه می دهند.

5. چراغ رومیزی و سایه

یکی دیگر از انتخاب های مهمی که هنگام خرید چراغ دکوراتیو رومیزی باید انجام دهید، سایه چراغ و اندازه آن است. علاوه برسبک و الگوی سایه، ارگونومی و تناسبات سایه را نسبت به بدنه لامپ در نظر بگیرید. قطر آباژور باید حداقل 5 سانتیمتر کمتر از طول بدنه آن باشد و درام سایه مطمئن ترین انتخاب موجود است. هرچه پایه سایه باریکتر باشد، ناحیه روشن کمتر خواهد بود. قبل از خرید این قوس را در نظر بگیرید.

برای خرید انواع چراغ دکوراتیو رومیزی کلیک کنید

6. توجه به جزئیات آباژور دکوراتیو مدرن

بیشتر چراغ‌های رومیزی به شما امکان می‌دهند سایه‌ها را به راحتی تغییر دهید، و در حالی که برخی ممکن است دارای اتصالات عنکبوتی باشند، برخی دیگر می‌توانند از اتصالات uno یا گیره استفاده کنند. قبل از اینکه به تعویض آباژور فکر کنید، این را بررسی کنید. لامپ‌های مورد استفاده در لامپ‌های رومیزی این روزها فاصله زیادی با لامپ‌های قدیمی CFL داشته‌اند، و نور LED انتخاب ارجح است، زیرا هزینه برق را نیز کاهش می‌دهد. اما همه چراغ‌های رومیزی از این سوئیچ پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین قبل از خرید، جزئیات دقیق (مانند حداکثر توان) را بررسی کنید.

قابلیت ترکیب و تلفیق آباژور دکوراتیو

چراغ رومیزی که انتخاب می کنید نه تنها باید با سبک اتاق تلفیق شود، بلکه باید به طور یکپارچه به سایر لایه های روشنایی که از قبل وجود دارد اضافه کند. این می تواند نورهای فرورفته ای باشد که حالت کلی را تنظیم می کند، نورپردازی تاکیدی که ویژگی های معماری یا آثار هنری خاص را برجسته می کند، یا حتی نورپردازی کاربردی. برای ظاهری منحصربفردتر، سعی کنید چراغ رومیزی کاملاً متفاوت را با رنگ‌های مشابه یا اشکال هندسی ترکیب کنید تا تقارن بصری اتاق را با پیچ و تابی سرگرم‌کننده ادغام کنید!

برای گرفتن مشاوره خرید چراغ رومیزی برای انواع پروژه ها با ما تماس بگیرید . صفحه تماس