کاربرد چراغ دکوراتیو آویز در معماری :

چراغ دکوراتیو آویز در معماری چه جایگاهی میتواند داشته باشد ؟ و این نقش به چه میزان تاثیر گذار است ؟چراغ آویز ها هم به صورت کاربردی و هم به صورت تزئینی ، عناصر تاثیر گذار و تکمیلی در معماری داخلی محسوب میگردد. معماری داخلی با بکار گیری وسائل کاربردی و تزئینی تکمیل میگردد. چراغ دکوراتیو توان بصری کافی برای داشتن نقش تعریف کننده ی فضا، و یا تفکیک کننده ی فضا را به خوبی دارا می باشند . به طور مثال  بر روی کانتر آشپزخانه بیشتر نقش تعریف حریم آشپزخانه و یا تعریف بخش غذاخوری را به عهده دارد و در گام بعدی  نور و زیبایی فضا را تعریف میکند .

چراغ های دکوری آویز علاوه بر نورپردازی محیط شما، کاربردهای دیگری هم دارند! یک چراغ دکوراتیو ایده آل، حس فضای شما را خوشایند می کند،به محیط شما روح و جلوه می بخشد و در واقع می تواند سبک چیدمان و دکوراسیون محیط شما را به کلی دگرگون کند.

نورپردازی هتل

برخی از مهم ترین ویژگی های محصولات میرولوکس :

تغییر ارتفاع سیستم آویز 

 

برای تأمین نور کافی در سقف هایی با ارتفاع بالا که معمولا  سخت و مشکل ساز است، چراغ دکوراتیو آویز را میتوان یک راه حل مناسب برای رفع این مشکل در نظر گرفت. چرا که سیستم آویز ، این امکان را فراهم می کند که بتوانید آن را در فواصل مناسب از سقف نصب کرده و به نور کافی برای روشنایی محیط دست پیدا کنید. همچنین امکان نصب این چراغ ها در ارتفاع های مختلف، می تواند در جهت هماهنگی و ایجاد هارمونی با سایر المان های فضا نیز مطرح گردد.

 

قابلیت جداسازی و نصب مجدد

 

این  مدل ها، به راحتی در مکان‌ های مختلف قابل استفاده هستند. در صورت جابه جایی می‌ توان آن ها را جدا و در محل جدید نصب کرد و به این ترتیب نیاز به هزینه مجدد برای تهیه این چراغ ها نیست. بنابراین یکی دیگر از مزایای استفاده از چراغ آویز قابلیت جداسازی سیستم آویز و نصب مجدد آن در مکان های دیگر است.

نوردهی مناسب و رنگ نور متناسب

 

چراغ های آویز شار نوری و رنگ نور متناسب با محیط را میتوانند تامین کنند. محصولات  نسل جدید در تأمین روشنایی محیط بسیار کارآمد و مناسب هستند. از این رو برای استفاده در محیط های اداری، مسکونی، تجاری، باشگاه ها، فروشگاه ها، کتابخانه ها و حتی فضاهای صنعتی گزینه مطرحی هستند.

طول عمر بالا

طول عمر بالا یک مزیت بسیار مهم در استفاده از چراغ آویز است که در تولید آن ها  میرولوکس استاندارد های لازم را در نظر می گیرید. بنابراین می توانید در طولانی مدت از آن ها استفاده کنید. علاوه بر آن ماژول های ال ای دی این نوع چراغ ها در صورت سوختگی براحتی قابل جایگزین شدن است.

استفاده از چراغ دکوراتیو آویز در بخش روشویی سرویس بهداشتی ابتدا بحث زیبایی و سپس تامین نور را خواهد داشت. استفاده از چراغ آویز برای وسط اطاق خواب و یا روی میز کار ابتدا نقش تامین نور را ایفا خواهد کرد و سپس در بحث زیبایی سعی میکنیم مدلی را که به طراحی داخلی ما همراستا باشد را انتخاب کنیم و رنگ آن را نیز با فضای داخلی خود هماهنگ کنیم . به طور عمده سه کاربرد این نوع از محصولات در بحث معماری به شرح زیر تفسیر گردید:

 

  1. نقش کاربردی و تامین نور
  2. نقش تزئینات و زیبایی
  3. نقش تعریف کننده و تفکیک کننده ی فضا

چراغ دکوراتیو آویز  با اشکال مختلف و در رنگ بندی های متفاوت با انواع متریال تولید و به بازار ارائه میگردد . چراغ آویز های چوبی ، چراغ آویز های آلومینیومی و آهنی ، چراغ آویز های پلاستیکی و حتی ما در میرولوکس نمونه های سنگی و بتونی معتبرترین برند های اروپایی را تهیه کرده ایم تا  دست شما  در انتخاب چیدمان باز باشد .همچنین انواع چیدمان را میتوانید با تنوع موجود دربازار به خوبی تجربه کنید و در طراحی های داخلی خود جای دهید .